اسکی در آنتالیا؟ کوه های تور آنتالیا برای اسکی بسیار مناسب هستند. فصل اسکی در تور ارزان آنتالیا معمولا کوتاه است. ضخامت برف بین 100 تا 200 سانتی متر است. فصل اسکی که در ابتدای دسامبر باز می شود، در پایان ماه مارس به پایان می رسد. در حالی که ایسپارتا داورز که بسیار نزدیک به آنتالیا است، فصل اسکی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد. با این حال، افتتاح و بسته شدن فصل با توجه به شرایط آب و هوایی هر سال متفاوت است. Saklikent و Davraz پیست های اسکی با چشم اندازهای عالی هستند. پیست های اسکی بسیار بزرگ هستند. همچنین، بسیاری از شرکت ها امکانات مقرون به صرفه و راحت را برای کسانی که می خواهند اسکی یاد بگیرند ارائه می دهند. امکانات اقامتی زیادی برای اسکی بازان حرفه ای وجود دارد. در لیست زیر می توانید بهترین شرکت های اسکی در آنتالیا را بیابید.

برای گردشگران داخلی و خارجی که برای تعطیلات خود به تور آنتالیا تابستان 1401 می آیند، می توانند از Saklikent ، مهم ترین پیست اسکی آنتالیا و همچنین می توانند از پیست اسکی Isparta Davraz که یکی از محبوب ترین مراکز اسکی در ترکیه است دیدن کنند. ساکلیکنت و داورز هر ساله توسط ده ها هزار اسکی باز حرفه ای بازدید می کنند. سفرهای روزانه به هر دو مقصد وجود دارد که توسط اکثر شرکت های تور آنتالیا برگزار می شود. قیمت این سفرها بین 50 تا 150 لیر برای هر نفر متغیر است و ناهار (معمولاً سوسیس تخمیر شده سوچوک ekmek به سبک ترکی در نان) در قیمت ها لحاظ شده است. حتی اگر اسکی نمی کنید، می توانید فرصت دیدن این مراکز اسکی را داشته باشید. ما علاوه بر اسکی در آنتالیا، خدمات مختلفی را نیز ارائه می دهیمتا اقامت شما در آنتالیا راحت تر و فراموش نشدنی تر شود. ما مطمئن هستیم که شرکت های اسکی که شما انتخاب می کنید نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.  شما می توانید جاذبه های توریستی که در داخل مرزهای آنتالیا دیده می شوند را در صفحه مقصد ما بیابید. می توانید ما را در حساب های پینترست و فیس بوک ما دنبال کنید .

بهترین پیست های اسکی ترکیه

دامنه‌های کوه اولوداگ، در 10 کیلومتری جنوب بورسا، به طور گسترده‌ای به عنوان بهترین پیست اسکی تور ترکیه در نظر گرفته می‌شود. تنها 200 کیلومتر از استانبول، جایی است که بسیاری از افراد مشهور و مشهور شهر ترکیه برای تفریح ​​زمستانی خود به آنجا می روند. این تفرجگاه با سابقه دارای چندین هتل سطح بالا، کلبه‌های کلبه و برخی رستوران‌ها و بارهای شگفت‌انگیز است که اغلب مهمانی‌های ستاره‌دار با اجرای نام‌های برجسته موسیقی ترکیه برگزار می‌کنند. اولوداگ با 28 کیلومتر دامنه و 24 آسانسور، مقصدی عالی برای افراط در کمی اسکی آلپاین، اسنوبورد یا دوچرخه سواری برفی است. بیایید و لذت های اولوداگ را برای خود کشف کنید - برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید .

اگرچه گردشگران زیادی حتی در زمستان به آنتالیا می آیند، اما بیشتر آنها به Bakırılı Dağı، "کوه مس" با ارتفاع تقریبا 2550 متری می روند. بنابراین، ساکلیکنت دقیقاً همان چیزی است که نام آن، "شهر پنهان" وعده می دهد. در طول هفته، دامنه‌های اینجا اغلب خلوت هستند و حتی در آخر هفته‌ها معمولاً عجله زیادی وجود ندارد.منطقه ورزش های زمستانی در روستای ساکلیکنت در ارتفاع 1850 تا 2547 متری در کوه های توروس قرار دارد. مرکز اسکی شامل یک منطقه اسکی با هتل ها و 3 تله اسکی، از جمله یک تله صندلی 1400 متری است. در حال حاضر 10 کیلومتر شیب موجود است.این فصل از اواسط دسامبر شروع می شود و تا پایان مارس یا اوایل آوریل ادامه دارد. به طور متوسط، عمق برف 100-200 سانتی متر است، در سردترین ماه ها می تواند تا 4 متر برسد.