اوت لت های استانبول یا مراکز خرید استانبول

استانبول یکی از کلان شهرهای دنیا به حساب می‌آید و با توجه به وضعیت مناسب صنعت کشور ترکیه و حضور بیشمار گردشکران خارجی مراکز خرید فراوانی در این شهر وجود دارند. همین امر موجب شده که پیدا کردن مرکز خرید مناسب با قیمت‌های ارزان کار دشواری باشد، بسیاری از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند دچار سردرگمی می‌شوند و در تله مغازه‌داران گران فروش می‌افتند.

ما در ادامه این مطلب با توضیحات کامل و ارائه تصاویر مراکز خرید ارزان استانبول را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. چنانچه مایل هستید بیشتر استانبول را بشناسید می‌توانید در صفحه جاذبه‌های گردشگری استانبول، سفرنامه استانبول و راهنمای سفر استانبول با لایه‌های دیگری از این شهر جذاب آشنا شوید و سفری در قالب کلمات و تصاویر را تجربه کنید.  

بازار بشیکتاش استانبول-Beşiktaş:

یکی از بازارهای قدیمی و محلی استانبول به حساب می‌آید که در منطقه بشیکتاش واقع شده است. می‌توانید در میان عطر میوه‌های تازه و خوراکی‌های محلی لباس‌هایی که دوست دارید را با قیمت مناسب پیدا کنید یا اجناس دسته دوم برند‌های معروفی چون Topshop و Asos تهیه نماید. اما محصولات عرضه شده در این بازار فقط به خوراکی و لباس محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید در راهروهای بازار بشیکتاش ادکلن، لوازم آشپزخانه و هر آنچه که به دنبال آن هستید را پیدا کنید معمولا جمعیت زیادی در این بازار حضور دارند و منطقه پرترددی است از این رو توصیه می‌شود که بازدید از این مرکز را به صبح زود موکول کنید .

مرکز خرید بی‌اغلو ایش-Beyoğlu:

بی‌اغلو ایش در خیابان مشهور استقلال واقع شده است و از جمله مراکز خریدی است که تمامی مسافرانی که از استانبول دیدن کرده‌اند آن را توصیه می‌کنند. دلیل شهرت این مرکز خرید ارائه اجناس با کیفیت با قیمت‌های بسیار مناسب است. همچنین برندهای معروفی چون Zara،  H&M و  Mango در این مرکز حضور دارند و معمولا محصولات ارائه شده در بی‌اغلو ایش در رنج قیمت 25 تا 35 لیر به فروش می‌رسند.

شنبه بازار استانبول-Bakırköy:

همانطور که در کشور ما روز آخر هفته در بیشتر شهرها جمعه بازار برپا می‌شود در استانبول هم چنین رسمی برقرار است و روز شنبه در این شهر زمان مناسبی برای خرید است. در اکثر محلات استانبول شنبه بازار برپا می‌شود اما مرکز اصلی آن در محله باکرکوی واقع شده است. حضور در این بازار می‌تواند تجربه لذت بخشی از سفر به استانبول را شکل دهد. در این بازار می‌توانید به درون لایه‌هایی از استانبول سفر کنید که در جاهای دیگر به هیچ عنوان با آن مواجه نخواهید شد. بیشتر از هر چیزی  در این مکان فروشندگان محلی باکرکوی هستند که جلب توجه می‌کنند. پوشیدن لباس زنانه توسط فروشندگان مرد و استفاده از کلاه گیس‌های جذاب برای جلب مشتری می‌تواند بهانه خوبی برای عکاسی باشد. شنبه بازار باکرکوی علاوه بر جذابیت‌‌های ظاهریی که دارد مکان بسیار مناسبی برای خرید است و فروشندگان محلی آن از غذا گرفته تا لباس، لوازم دکور خانه و هر آنچه که شما لازم دارید را به فروش می‌رسانند.

بازار کادیکوی استانبول - Kadıköy :

کادیکوی هم از بازارهای هفتگی به حساب می‌آید که روزهای سه‌شنبه در اکثر محلات استانبول برپا می‌شود و مشهورترین آن‌ها در همان محله کادیکوی است. در این بازار با کوهی از لباس‌ و وسایل تزیینی مواجه خواهید شد که می‌تواند برای افرادی که به دنبال وسایل ارزان قیمت هستند و از ویترین‌های پاساژها خسته شده‌اند جذاب باشد.

مرکز خرید ترکوز - Terkoz Pasajı :

یکی دیگر از مراکز ارزان خرید لباس خیابان استقلال است که در آن می‌توانید انواع پوشاک از جمله شلوار، تیشرت، پیراهن و... را اعم از مردانه، زنانه و کودکانه بیابید. اجناس ارائه شده در مرکز خرید ترکوز در رنج قیمت 3 تا 20 لیر قرار می‌گیرند و در مجموع محل بسیار مناسبی خرید و تهیه سوغاتی است ما در این ما در این مطلب سعی کردیم تمامی مراکز خرید معروف ارزان قیمت استانبول را به شما معرفی کنیم تا تجربه لذت بخشی از سفر به ترکیه داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تور ارزان استانبول در سایت توریاب تورهای مختلف را با هم مقایسه و با خیال راحت برای سفر خود برنامه ریزی کنید

  مراکز خرید شهر استانبول