معرفی مکانهانهای گردشگری و هتل های ایران و جهان

۲۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

ساحل کاتا نوی پوکت

ساحل کاتا نوی پوکت Kata Noi Beach

ساحل کاتا نوی Kata Noi Beach  پوکت ساحلی شنی زیبا و به دور از جمعیت گردشگران نقطه ای عالی است و دارای آب آبی فوق العاده و شفاف میباشد. کاتا نوی یک جزیره کوچک زیبا در امتداد ساحل غربی پوکت و فقط دو استراحتگاه، در اطراف ساحل کاتا نویی وجود دارد. اقامت در ساحل کاترانی توچال دسترسی به یکی از زیباترین سواحل پوکت را می دهد و با دید پانوراما از خلیج و دریای آندامان تایلند هر مسافر تور پوکت را مجذوب خود میسازد.هتل "ویلا رویال" ساحل ساخته شده در انتهای شمالی تپه کاتا نوی میباشدکه توسط یک باغ زیبا احاطه شده است هر اتاق اصلی دارای طراحی و دکوراسیون منحصر به فرد خود است.چند رستوران محلی در کنار جاده کاتا نوی وجود دارد، اما هیچ کدام در خود ساحل نیستند. اگر می خواهید در کنار دریا غذا بخورید فقط 3 گزینه وجود دارد، همه بخشی از آشپزخانه هتل ویلا رویال میباشد رستوران ها Mom Tri و  The Shore و KataThani میباشد. لوکس ترین استراحتگاه ها و رستوران های واقع در جنوب ساحل اصلی کاتا در پشت جاده تپه ساحلی است.در کنار ساحل نمایش خیره کننده ای هنگام غروب خورشید در انتظار مسافرینی است که یک شام خوشمزه و یک نوشیدنی تازه در کنار دریا و ساحل سفارش میدهند و از ماه نوامبر تا آوریل بهترین زمان سفر به کاتا نوی میباشد دو طرف ساحل صخره های سنگی مناسب برای کوهنوردان است، در حالی که بقیه خلیج عملا بدون سنگ و صخره است هتل های جزیره کاتا نوی شامل طیف گسترده ای از انتخاب های اقامتی، از خانه های کوچک، تمیز و هتل های بزرگ و متوسط ​​برای خانواده ها شامل میشود.هتل ها جزیره در دو قسمت کتای یای و کتا نوئی طبقه بندی میشوند.هتل های ساحل کتا در کنار کوه و صخره  در 2.5 کیلومتر ساحل سفید شنی درختان نخل گرمسیری قرار دارند کتا فقط 10 دقیقه از شمال ساحل پاتونگ فاصله دارد و برای تعطیلات فراموش نشدنی در تایلند بهترین گزینه است. Kata Noi ساحل کاتا نوی Kata Noi ساحل کوچک تر و در جنوب جزیره است.

ساحل کاتا نوی Kata Noi Beach

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل لائم سینگ پوکت پوکت

ساحل لائم سینگ ساحل رابینسون کروزو Crusoe پوکت است.

ساحل لائم سینگ Laem Singh دوباره بازگشائی شد؟ بله، اکنون ساحل لائم سینگ شگفت انگیز یکی از زیباترین سواحل پوکت است که در آوریل 2017 بسته شده بود دوباره برای مشتاقان تور پوکت بازگشائی شد. ساحلی 300 متری با آب و هوا عالی که حس زندگی در کارائیب را برای شما با درختان بسیار سبز و درختان نخل و پیاده روی بروی شن و ماسه فراهم میکنند.ساحل تقریبا یک ساحل شخصی است. که بین ساحل کامالا و ساحل سورین واقع شده است. و در حالی که این دو سواحل سورین و کامالا در فصل اوج مسافرت توریستها شلوغ میباشند اما ساحل Laem سینگ زیبا است و کاملا خلوت است.لائم سینگ یک جاذبه توریستی مخفی بود که راههای  دسترسی به آن سخت بود، اما اینترنت  و شبکه های اجتماعی راز زیبایی و مخفی بودن این ساحل را فاش نمودند  اما هنوز هم جذابیت خود را دارد ساحل کمتر از 6 رستوران و بار، فروشندگان ساحلی، جت اسکی ، پاراسلینگ،غواصی با لوله تنفسی یک راه خاکی برای رسیدن به آن دارد اما پارکینگ کمیاب و گران است و 40 بات برای هر ماشین میباشد.

چه اتفاقی افتاد که ساحل لائم سینگ بسته شد شد؟

دو سال پیش ساحل لائم سینگ پر از زندگی، رستوران و فعالیت ها آبی و تفریحی بود. همه لائم سینگ را دوست داشتند، و سفر به این ساحل پنهان گرمسیری و احساس زندگی در آن با سواحل دیگر پوکت متفاوت بود. به نظر می رسد صاحب زمین تصمیم گرفته بود که هیچ کس دیگر از ملکش عبور نکند و برای یکسال اختلاف وجود داشت و ساحل غیر قابل دسترس بود، و همه از این موضوع ناراحت بودندبعدا خبر دادند که مالک زمین را به هتل معروف Mandarin Oriental فروخته است.

ساحل لائم سینگ

دو رستوران در ساحل لائم سینگ Laem Singh:

ناهار  خوردن در ساحل شگفت آور و خوب  است اما قیمت فقط کمی بالاتر از حد معمول میباشد. دو رستوران مشهور در ساحل وجود دارد که اولی داعلی Da Ali یک رستوران ایتالیایی و تایلندی که توسط یک مرد مشهور مسلمان ساخته شده است شهرت آن دهان به دهان  افزایش یافته است و رستوران دیگری رستوران  Lame Singh Restaurant لائم سینگ است.وبه طرز شگفت انگیزی، یک رستوران کوچک تایلندی به نام پت ارن Patcharin اما زیبا با تراس چوبی روی ساحل لائم سینگ با منظره دریای آندمان و دید عالی را به شما ارائه میدهد و میتوانید  همراه با نوشیدنی های یخی از ساحل لذت ببرید حتی ماساژ تایلندی نیز در این ساحل توسط متخصصان ارائه میگردد.

ساحل لائم سینگ Laem Singh

راه رسیدن به ساحل لائم سینگ:

به ساحل سورین بروید و به سمت جنوب حرکت کنید (در سمت چپ ساحل هنگام مواجه شدن با دریا). یک علامت سفید کوچک در نزدیکی دریا و یک پسر ایستاده و در کنار آن یک پوستر انگلیسی خواهید دید که قیمت سوار شدن یک قایق نارنجی کوچک از سورین 100 بات برای یکنفر یا  400 بات برای اجاره کل قایق است.شما عزیزان برای بازدید از این ساحل زیبا با آژانسهای توریاب که ارائه دهنده تور تایلند و تور پوکت هستند تماس بگیرید

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل سورین پوکت تایلند

ساحل سورین Surin Beach پوکت ساحل پولدارهای تایلند است.

ساحل سورین Surin Beach پوکت تایلند به عنوان "ییلاق میلیونرها" شناخته شده است به دلیل وجود تعداد زیادی از هتل های لوکس و لاکچری از جمله Amanpuri، TwinPalms و The Surin که در بالای تپه های مشرف به دریای اندام قرار دارند. سورین دارای ساحل ماسه سفید همراه با آب فیروزه ای و دریای آبی پر زرق میباشد. آبهای آرام و روشن آن برای تفریحی و قایقرانی عالی هستند.سورین با باشگاه های پرطرفدار ساحلی در هر دو طرف، یک مکان عالی برای یک بعد از ظهر سرد، یک غروب خیره کننده و یک شب سرگرم کننده در تور پوکت است.ساحل سورین در غرب پوکت محل میلیونرهای پوکت است این بدان معنا نیست که به طور انحصاری برای استفاده پولدارها باشد و در طول سال ساحل سورین یکی از مکانهای شلوغ جزیره است که محبوب گردشگران و مردم محلی نیز میباشد. حتی در طول فصل پاییز نیز محبوبیت دارد. جریانهای قوی آب که در ساحل در پائیز بوقوع میپیوندد به این معنی است که شناگران باید بسیار مراقب باشند.ساحل سورین تقریبا 400 متر طول داردو مانند یک کلیشه واقعی گرمسیری، در کنار درختان نارگیل و دیگر درختان و گیاهان عجیب و غریب  گوشه ای از بهشت میباشد.

ساحل سورین Surin Beach

امکانات ساحل سورین:

ساحلی دارای یک جاده اصلی و دستگاههای خودپرداز در انتهای جاده است. و فروشندگان دوره گرد ساحلی ،فروش میوه، تنقلات و نوشیدنی ها در جاده ها اصلی قابل مشاهده است و در کنار شن و ماسه ساحل خصوصا در اطراف پارکینگ در انتهای ساحل جاده اصلی این موارد زیاد دیده میشود. علاوه بر این، فروشگاه ها و رستوران های با کیفیت بالا در شهر، فقط چند دقیقه از ساحل دور است.

سواحل سورین پوکت:

در سورین خصوصی سازی سواحل غیر قانونی است و اکثر سواحل رایگان میباشد.ساحل منحصر به فرد Pansea در فاصله کوتاهی از هتل ها لوکس منطقه و از طریق دریا قابل دسترس است، ساحل بسیار محبوب دیگر  ساحل Laem Singh میباشد  بهترین فصل سفر به سورین بین ماه های می و اکتبر که امواج دریا در جزر و مد کمی هستند میباشد.اما باید مراقب گروه سنگهای بزرگ و صخره ها در وسط ساحل باشید

ده هتل برتر ساحل سورین پوکت:

  • ساحلی سورین پوکت The Surin Phuket
  • ساحل توین پالمز پوکت Twinpalms Phuket
  • ساحل چاوا ریزورت پوکت The Chava Resort
  •  ساحل آیارا هیلتاپس بوتیک ریزورت پوکت Ayara Hilltops Boutique Resort & Spa Adults - Only
  •  ساحل سورین پارک پوکت The Park Surin
  • ساحل ویلا بان پو پرانا پوکت Villa Baan Phu Prana
  • ساحل سورین بیچ ریزورت پوکت Surin Beach Resort
  • ساحل ماناتای سورین پوکت Manathai Surin Phuket
  • ساحل نووتل سورین پوکت Novotel Phuket Surin Beach Resort
  • ساحل سورینترا بوتیک پوکت Surintra Boutique Resort

  هتل های ساحل سورین پوکت

مراکز خرید ساحل سورین پوکت:

مرکز خرید بزرگ سورین پلازا  Surin Plaza بین Cherng Talay و Surin Beach واقع شده است درحقیقت یک فروشگاه بزرگ سه طبقه است. در اینجا شما می توانید طلا و جواهر منحصر به فرد، لباس ، عتیقه  و ... را خریداری کنید خرید در اینجا یک تجربه جذاب است و خرده فروشان معمولا از ساعت 10:00 تا 20:00 به طور معمول باز میباشند.یک رستوران با غذای سبک ایتالیایی واقع در مقابل Surin Plaza در نزدیکی ساحل سورین است که به Bocconcino  مشهور شده است رستوران تمیز و سبک چوبی با ترکیب شگفت انگیز از اقلام مواد غذایی ایتالیایی که از روغن زیتون با کیفیت بالا و شیرینی ها و آب میوه های کودکان درون آن پیدا می شود رستوران Bocconcino (به معنی "یک لقمه کوچولو")میباشد فروشگاه الکساندر لامونت Alexander Lamont توسط الکساندر لامونت شخصی متولد بریتانیایی در سورین پلازا ساخته شده است یکی از پنج فروشگاه لامونت تایلند است. این شرکت در سراسر آسیا مشهور است و  تولید کننده لوازم داخلی و لوازم تزئینی سفارشی برای هتل ها در سراسر جهان از جمله هتلهای Mandarin Oriental Hotel Bangkok، Aman Summer کاخ پکن و امپراتوری پوکت است.بوتیک اندارا Andara Boutique یک بوتیک شیک و مجلل گران در ساحل کامالا با سقف بلند و مجموعه ای زیبا از لباس های اصلی زنانه و طراحی شده برای اجتماعات، خرید و گشت و گذارمیباشد.مراکز خرید دیگر شامل: Candere Gallery و Fine 9 Design و Ginger و Me & Malisa و Opus One و Ziroco میباشد.

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل یو نویی پوکت

ساحل یو نویی پوکت Ya Nui Beach phuket

ساحل یو نویی پوکت در جنوب غربی تایلند توسط چند سنگ به 2 ساحل کوچک تقسیم شده است ساحل نهفته در بین دو تپه دوست داشتنی پوکت به اسم Phrom Thep و ویو پوینت میباشد.این ساحل ماسه ای در همسایگی ساحل نای هارن پوکت است و کودکان برای جمع آوری صدف های دریایی و دیدن مرجانهای دریائی این ساحل کوچک 300 متری را دوست دارند. ساحل یو نوی ایده آل برای خانواده ها، بچه های کوچک، زوج ها و مجردین است که ساحل آرام تری را جستجو میکنند. این خلیج قطعا یکی از زیبا ترین و آرام ترین ساحلها در پوکت است داخل ساحل برای قایقرانی و ماهیگیری مناسب است و یک جزیره به نام Koh Keyao Noi در ارتفاع 700 متر در دریا در نزدیکی ساحل قرار دارد. 2رستوران ها برای  غذا خوردن در ساحل Ya Nui Beach  وجود دارد.در طرف دیگر جاده ساحلی فروشندگان با میوه و تنقلات عبور می کند. مغازه ها و رستوران ها 500 متر پایین تر از جاده به سمت راوایی میباشند.انتهای شمالی ساحل مناسب برای کایاک سواری میباشند. برای کسانی که عاشق snorkeling در آبهای عمیق هستند، در پشت سنگ های ساحل محل مناسبی وجود دارد دریا عمدتا در ساحل یو نویی آرام است، بدون امواج قوی و همچنین  آب تمیز و روشن، خنک از ویژگیهای این ساحل است.

 Ya Nui Beach

راه های رسیدن به ساحل یا نوی بیچ پوکت:

اول:ازجنوب ساحل نوی و از طریق رانندگی از ساحل مجاور یعنی ساحل نای هارن

دوم: از سمت شمال تپه Phrom Thep

سوم: از سمت جاده رواوی

توضیح: جاده بسیار کوهستانی، گیج کننده و پیچید است و بهتر است با لیدرهای تور پوکت بروید. در هنگام ورود به ساحل، می توانید به راحتی فضاهای پارکینگ متعددی را مشاهده نمائید.

هتل ها و اقامتگاههای ساحل یو نویی پوکت:

برای اقامت در نزدیکی ساحل در آن طرف جاده ساحلی دو مجتمع اقامتی به نام  Yanui Bungalows و Nai Ya Bungalow وجود دارد. در ادامه راه به سوی رواوی یک مهمانخانه ارزان با نام Last Paradise وجود دارد. که دارای جای پارکینگ و اتوبوس های 24 ساعت برای رفت و آمد به ساحل است.اگر سلیقه شما به سمت هتل های مجلل است باید قید این ساحل را بزنید و به سمت ساحل همسایه به نام ساحل نای هارن بروید و در هتل  Sunsuri Phuket و Mangosteen Resort & Spa  اقامت گزنید.

Ya Nui Beach

 برای رزرو تور تایلند و تور پوکت با توریاب در ارتباط باشید. ودر صفحات تورهای پوکت تور خود را رزرو نمائید

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل پارادایس پوکت تایلند

ساحل پارادایس پوکت تایلند Paradise Beach نزدیک ساحل پاتونگ میباشد.

ساحل پارادایس"بهشت" پوکت یکی از جذاب ترین سواحل فوق العاده ای پوکت نزدیک خلیج پاتونگ است و دارای منظره ای عالی در سراسر خلیج پاتونگ است. ساحلی کوچک به وسعت150 متر که یک ساحل کوچک دیگر در کنار آن وجود دارد مسیری رسیدن به ساحل از طریق سنگ ها عبور می کند و در کنار ساحل پاتونگ شلوغ واقع شده است ساحل Paradise دارای درختان نخل بزرگ استوایی همراه با سایه پهن شده بروی زمین و سنگهای گرانیتی بزرگ در هر دو انتهای ساحل میباشد زمین ساحل مملو از ماسه میباشد و یک صخره مرجانی در حدود 100 متر در ساحل پارادایس وجود دارد. جت اسکی نمیتواند به خاطر صخره ای بودن اینجا به ساحل زیاد نزدیک شود و در نتیجه ساحل پارادایس به مکان آرام و صلح آمیز تبدیل شده است. برای دسترسی به ساحل هزینه ای وجود دارد که گاه گاهی متغیر است، اما معمولا حدود 200 بات است. سه رستوران شیک و خوب در ساحل وجود دارد و هر  کدام غذاهای ایتالیایی، چینی و تایلندی را سرو می کنند. قیمت ها به طور کلی تقریبا شبیه پاتونگ است، مانند پیتزا های بزرگ خوشمزه که 250 بات است. 

Paradise

راه رسیدن به ساحل ساحل پارادایس پوکت:

ساحل پارادایس حدود پنج کیلومتری جنوب غربی پاتونگ واقع شده است هنگامیکه به سمت جنوب در امتداد قطعه آخر مسیر ساحل پاتونگ Patong Beach  به سمت Amari Phuket می روید ساحل پارادایس در سمت چپ شما پشت تپه های Baan Yin Dee میباشد.

فعالیتهای ورزشی ساحل پارادایس پوکت:

فعالیت های مختلف از طریق باشگاه ساحل پارادایس ارائه میشودمانند: غواصی ،اسکی ، Snorkellers، قایقرانی، همچنین مراکز غواصی واقع در ساحل پاتونگ مجاور گاهی اوقات با دانش آموزان و یا غواصان واجد شرایط خود می توانند برای کشف صخره هایی که 100 متر بزرگی دارند  به ساحل پارادایس بیایند، بیابند. دسترسی به ساحل (از طریق باشگاه) ساعت 09:30 آغاز می شود. مردم از طناب متصل به یک شاخه درخت سرازیر شده و از بین آب (در جزر و مد بالا) به ساحل میروند و همچنین بازی والیبال ساحلی در خورشید،  در این ساحل بسیار سرگرم کننده هستند.

 Paradise ساحل

هیچ فروشنده ساحلی در Paradise Beach وجود ندارد، اما انتخاب خوبی از رستوران ها و مغازه ها برای نوشیدنی ها و سوغاتی وجود دارد شما در  Beachgoers می تواند طیف گسترده ای از ظروف بین المللی تایلندی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید غذا و نوشیدنی های خود را زیر  صندلی خورشید خود سفارش دهید و یا در کنار میز در اتاق غذاخوری غذا بخورید. ساحل بهشت می تواند در فصل گرما شلوغ باشد. چند هتل در Patong - مانند Holiday Inn Phuket و Burasari Resort  با شاتل مستقیم  شما را به این منطقه جذاب"پارادایس" میرسانند

یک محل بزرگ در ساحل پارادایس به کلاب پارادایس Beach Club Paradise Beach Phuket اختصاص دارد  که در فاصله ای کوتاه از ساحل پاتونگ واقع شده است. دارای مغازه ها، رستوران ها، در ساحل کو پنانگ Koh Phangan میباشد  ولی گران قیمت است. اکثر مجتمع باشگاه Paradise Beach Club در یک ساحل سفید با شن و ماسه 150 متری قرار دارندجشنواره ماه کامل در پارک Paradise Beach که بزرگترین پارک ساحلی Phuket است برگزار میشود پس از رویت کامل ماه در Koh Phangan هر ماه در شب ماه کامل، دی جی معروف برای بومیان محلی تایلندی ها و گردشگران تور تایلند بخصوص تور پوکت هنر نمایی میکنند.هزینه این مراسم حدود 1000 بات برای هر نفر میباشد.

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

 #بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت

ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت Pansea Beach

ساحل پنسی بیچ پوکت تایلند ساحل واقع در شمال ساحل  سورین Surin  در ساحل غربی پوکت است. تقریبا 400 متر طول دارد، یکی از زیباترین سواحل در پوکت است. مانند یک تصویر نوستالژی واقعی گرمسیری، در کنار درختان نارگیل و دیگر درختان و گیاهان عجیب و غریب قرار دارد. Pansea Beach با آبهای فیروزه ای دریای اندام، در هر دو طرف یک موقعیت فوق العاده دست نخورده ارائه می دهد و توریستهای تور پوکت شبهای خیره کننده ای را درساحل پانسی تجربه می کند. راه دسترسی به ساحل پانسه از یک سوراخ سنگی کوچک که در آن یک مسیر ساخته شده قابل دسترسی است ولی این مسیر متاسفانه در سال 2014 با حصار بسته شد، و تقریبا غیر قابل عبور بود.مسیر پنهانی که منجر به دسترسی به ساحل می شود سخت است و کمی شیب دار است.هر دو استراحتگاه طیف خوبی از ورزش های آبی، قایقرانی، بادکنک بازی در ساحل، اسکی روی آب و تخته های برد روی آب را ارائه می دهند. 

ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت

ساحل پانسه دارای 2 ساحل خصوصی Surin Phuket و Amanpuri Phuket  که به ترتیب 80 و 20 درصد از ساحل پنسی را تشکیل میدهند اما خصوصی سازی خط ساحلی در تایلند غیر قانونی است، بنابراین برای استفاده عمومی عملا رایگان است. با  فرض عمومی بودن ساحل سورین Surin Phuket تقریبا میتوان گفت ساحل پانسی  Pansea Beach  به رغم کیفیت بالاتر، بسیار ساکت تر از ساحل سورین است. منطقه اختصاص داده شده به هتل Amanpuri، با راه پله بزرگ ساحلی و  تخته سنگ های غول پیکر شروع می شود.

 ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت Pansea Beach

ساحل پنسی علاوه بر دو استخر ساحلی دارای چترهای خورشیدی و مراکز ورزشی آبی میباشد چند شرکت تجاری محلی در Pansea در سمت جنوب ساحل، یک وانت کوچک پر از نوشیدنی ها و میوه های را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهند در مقابل سوئیت استریت ساحل پنسی پوکت تعدادی از ماساژورهای masseuses  محلی در انتظار مهمانانی که می خواهند از یک روغن آرامش بخش یا ماساژ تایلندی در ساحل لذت ببرند میباشند و بین سورین که در زبان محلی ساحل سارین  وساحل آمان پوری، مهمانان می توانند جت اسکی را اجاره کنند تا بتوانند محیط اطراف را با لذت درک کنند. خلاصه ساحل پانسی یک قطعه منحصر به فرد از بهشت است.

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل نای یانگ

ساحل نای یانگ Nai Yang Beach

ساحل نای یانگ تنها 5 دقیقه فاصله رانندگی از جنوب فرودگاه پوکت دارد و بسیار محبوب مردم محلی تایلند است. در اینجا شما خواهید دید که زندگی ساحلی چگونه است. با توجه به درختان  زیاد این ساحل محلی برای برگزاری پیک نیک میباشدتعدادی از فروشندگان سوغاتی و غذا اینجا موجود است. اکثر افرادی که در اینجا اقامت دارند، آرامش کامل را پیدا می کنند. بخشی از ساحل در داخل پارک ملی سیرینات واقع شده است که همچنین شامل صخره در انتهای شمالی ساحل است.انتهای شمالی ساحل نای یانگ بخشی از پارک ملی سیرینات است و در نتیجه هیچ توسعه ای پیدا نکرده است. چند سالن (غرفه های جانبی باز) وجود دارد که در آن، اگر خورشید یا باران زیاد باشد، میتوانید به آنجا پناه ببرید فروشندگان مواد غذایی معمولا در امتداد کنار جاده غذاهای تایلندی کلاسیک، شیرینی، نوشیدنی ها و میوه های محلی ارائه میدهند.جنوب ساحل  بیشتر کمی بیشتر تجاری و توسعه یافته است؛ کافه ها و رستوران ها در خط میانی بخش وسط ساحل است.

ساحل نای یانگ Nai Yang Beach

لاکپشت های دریایی گاه به گاه شبانه تخم های خود را در شن و ماسه در ساحل قرار می دهند. اگر شما هر گونه لاک پشت در ساحل ببینید باید با مرکز زیست شناسی دریایی Phuket تماس بگیرید تا ایمنی آنها را تامین کند. اینجا یک ساحل کاری در پوکت است و باید مراقبت  تجهیزات ماهیگیران باشید. فرود هواپیمایی در فرودگاه بین المللی پوکت و تماشای آن در شمال ساحل یکی از تفریحات این ساحل است.

فرودگاه بین المللی پوکت و تماشای آن در شمال ساحل

رستوران ساحل نای یانگ و تفریحات شبانه برای صرف غذا در کنار ساحل در یک مجموعه عالی از کلبه های ساحلی کوچک است که هر کدام از غذاهای دریایی غذای تازه کبابی را ارادئه میدهند و لذت خوردن پابرهنه در شن و ماسه در زیر سایه درختان شما را واقعا به وجد میاورد . اخیرا، برخی از رستوران های ایتالیایی پیچیده تر شده اند، منو شام کمی شیک تر است ماساژ تایلندی حدود 300 بات (تقریبا 9 دلار)، ماساژ دیگر و رفلکسولوژی نیز در دسترس است. اگر از پیاده روی های طولانی لذت می برید، در انتهای شمالی ساحل قرار بگیرید، از منطقه پیک نیک عبور کنید و در نهایت خود را در محیط باند فرودگاه بین المللی پوکت ببینید.در انتهای شمالی ساحل، آبشار نای یانگ و یک صخره وجود دارد که به عنوان موج شکنی طبیعی عمل می کند تا بتوان در آن شنا کرد. ساحل از ژوئن تا اکتبر شامل پرچم های هشدار دهنده قرمز میشود. دو مدرسه غواصی در ساحل نای یانگ در دسترس هستند:مدرسه غواصی Nautica Divers در مقابل ساحل و و مدرسه غواصی بهشت در آسیا  که دارای تجهیزات غواصی اجاره ای نیز میباشند.در قسمت مرکزی ساحل یک مدرسه غواصی کایت وجود دارد به نام KBA و نام کامل  Kite Board Asia  که چند متر از ساحل دور است و 3 ماه در هر سال، از ابتدای ماه ژوئن تا پایان ماه اوت هنگامی که باد به اندازه کافی قوی است، باز می شود.این ساحل یکی سواحل خوب مسافران تور پوکت میباشد

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

ساحل نیتون بیچ پوکت تایلند

ساحل نیتون بیچ پوکت تایلندNaithon Beach phuket ساحل کمتر توسعه یافته پوکت است.

ساحل نای تون ساحلی شن و ماسه ای زیبا است که به دلایلی ناشناخته، توسط توسعه دهندگان بزرگ روستاهای ساحلی تایلند نادیده گرفته شده است. بنابراین، این یک نقطه ایده آل برای دور شدن از جمعیت است و لذت بردن از شنا کردن آرام است. سفر به ساحل تقریبا لذت بخش تر از خود ساحل است. در سفر به جنوب به ساحل نای تون، جاده باریک و برخی از جنگل های باقیمانده جزیره را مشاهده می نمائیدفعالیت هایی که در طول اقامت در ساحل نای تون از آن لذت می برید عبارتند از: کشف سنگ های و صخره  که فقط توسط قایق های بلند و غواصی قابل دسترسی هستند.این ساحل در فصل شلوغ دارای رستورانهای سیار میشود ولی در بیشتر ماههای ساحل حالت بکر و دست نخورده و وحشی خود را حفظ نموده و مناسب نیست.و بیشتر مسافران تور پوکت به این ساحل سفر نمیکنند. ساحل Naithon در ساحل غربی پوکت است، دور از سواحل شلوغ مانند ساحل پاتونگ Patong Beach یا و ساحل کاتا Kata Beach  یک روستای مسالمت آمیز با رستوران ها و هتل های مجلل نمیباشد اما هنوز امکانات لازم برای تعطیلات عالی را دارند. در جزیره پوکت شما همواره می توانید یک ماشین را اجاره کنید و به ساحل Patong برای یک شب سرگرم کننده بروید.

ساحل نیتون بیچ پوکت تایلند Naithon Beach phuket

ساحل Naithon جایی است که شما می توانید جنگل پنهان و محبوب پوکت را پیدا کنید. جایی که شما می توانید به فیل ها  غذا بدهید، آنها را خیس کرده و آنها را بشورید

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

#بهترین ساحل های پوکت

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

شهر قدیمی پوکت(سفر به تاریخ پیدایش جزیره)

شهر قدیمی پوکت (Phuket Town) یا همان(پوکت دان) درسواحل جنوب شرقی جزیره پوکت در یک خلیج زیبا قرار دارد.

این شهر جزیره ای(پوکت) به لطف هتل ها ، رستوران ها ، سالن های ماساژ و سایر جاذبه های توریستی که در ده ها سال بعد از زمان افتتاح ساحل پاتونگ در سال 1980 به وجود آمده است رونق گرفته است.

معماری شهر قدیمی پوکت (Phuket Town) نشان دهنده نفوذ مهاجران چینی و زیبایی شناسی پرتغالی است. و تضاد جالبی با سبکهای سنتی تایلندی که در جاهای دیگر دیده می شود فراهم می کند. مطمئن شوید که در خیابان های شهر پوکت قدیمی ، با خانه های مرتب ، عمارت های سینو-پرتغالی ، معابد و زیارتگاه های قدم می زنید. کارهای دیگری که باید در شهر انجام شود شامل بازدید از موزه پوکت Trickeye ، گالری هنری سه بعدی تعاملی است. نمونه برداری از غذاهای خیابانی و پیاده روی در یکشنبه بازار است.مهاجرانی از شبه جزیره عربستان ، چین ، هند و پرتغال ، شهر پوکت (เมือง ภู เก็ด ) را به ترکیبی رنگارنگ از تأثیرات فرهنگی تبدیل نمودند.امروزه شهر قدیمی پوکت تاریخچه پوکت است ، اما همچنین قلب نو شده جزیره به طور خاص هنرمندان و موسیقیدانان را به خود جلب می کند و همین امر باعث جلب توجه زیادی شده است.

راهنمای سفر به شهر قدیمی پوکت (سنگ مخفی تایلند)

در سفر اخیرم به پوکت ، سرانجام این شانس را داشتم که جلوی خود را بگیرم و در شهر قدیمی پوکت(Phuket Town)ساکن شوم. من در گذشته بارها در پوکت بوده ام ، اما مانند اکثر گردشگران ، همیشه در ساحل و زندگی ماسه های سفید متمرکز شده ام.شهر قدیمی پوکت از بسیاری جهات از انتظارات من فراتر رفت. احساس می کنم واقعاً در یک گوهر کم ارزش تایلند گیر افتاده ایم. وقتی به پوکت فکر می کنیم ، تصویر فوری که به ذهن خطور میکند آب آبی و ساحل ماسه ای سفید است. قطعاً انتظار نداشتم که اینقدر تاریخ ، فرهنگ تایلندی را یاد بگیرم و خانه های رنگارنگ را ببینم! لحظاتی وجود دارد که من صادقانه فراموش کردم که من به جای Penang در پوکت بودم.

در هتل The Memory at On On Hotel بمانید

پس از فیلمبرداری فیلم "ساحل" با بازی لئوناردو دی کاپریو در اینجا ، پوکت مشهور شد. اگرچه محبوب ترین مکان بی شک خلیج مایا در جزیره فی فی است که در حال حاضر برای عموم بسته شده است ، صحنه را بخاطر بسپارید که لئو در ابتدای فیلم وارد یک خوابگاه مسافران کوله پشتی شد.یعنی قرار بود در جاده خائو سان بانکوک باشد اما حقیقت این است که خوابگاه در واقع در شهر پوکت قدیم و هتل مموری ات آن بود. اما نگران نباشید - اگر سبک زندگی سخت و کوله پشتی برای شما جالب نیست ، هتل Memory at On  در سال 2012 تغییر مالکیت و تغییر عمده را پشت سر گذاشته است. با تغییر نام به عنوان Memory at On On هتل ، دیگر یک خوابگاه کوله پشتی نیست. اکنون این هتل بوتیک است که بیشتر تاریخ خود را حفظ کرده و معماری جذاب سینو-پرتغالی را در خود جای داده است. اگرچه از سال 1929 می گذرد ، هتل جدید On On اقامت بسیار راحت و با قیمت مناسب را برای مسافران تور تایلند فراهم می کند.

در مورد تاریخچه پوکت بیاموزید

قبل از اینکه پوکت برای همه گردشگری ساحلی و استراحتگاههای اقیانوس دریایی و مسافران تور ارزان پوکت شناخته شود ، پوکت در قرن 17th بخاطر ثروت خود در قلع ، که مورد علاقه تاجران اروپایی و چینی بود ، رونق گرفت. چینی ها ، به ویژه از استان فوجیان ، برای کار در معدن قلع به پوکت مهاجرت کردند.برخی از این مهاجران فوجیایی در تایلند اقامت گزیدند و با تایلندی های محلی ازدواج کردند و این منجر به فرهنگ تایلندی و چینی متمایز می شود که امروزه در شهر Old Phuket می بینیم. این میراث تایلندی و چینی به "بابا" (Baba) معروف است - شبیه به Peranakans در مالزی و سنگاپور. آنها حتی Tau Sar Piah را در اینجا دارند!

مکانهای پر بازدید در شهر قدیمی پوکت:

  • موزه هوآ تایلندی : برای ورود 200 بات هزینه دارد. موزه ای با اندازه مناسب و با توضیحی در مورد میراث بابا و پوکت در روزهای استخراج قلع است
  • خانه چینا گراچا(Chinpracha): برای ورود 150 بات هزینه دارد. خانه ای بسیار زیبا با سینو پرتغالی با مبلمان چوبی وارد شده از چین است.
  • موزه پوکت بابا و پراناکانیتات :پذیرش رایگان ، اما یک موزه بسیار کوچک است.
  • معبد سرنه لایت(The Serene Light): پذیرش رایگان

خانه های زیبا و نقاشی های دیواری در Old Town Phuket را پیدا کنید:

شهر قدیمی پوکت منطقه کوچکی است که می توانید طی کمتر از یک ساعت در آن قدم بزنید ، اما قطعاً آن را آهسته انجام  دهید تا تمام جزئیات و سنگهای پنهان را پیدا کنید. برای یک فرصت زیبا برای پیاده روی  و عکس جاده Thalang ، Road Phangnga و Soi Romanee را توصیه می کنم.

غذای خوشمزه تایلندی بخورید:

سفر به تایلند بدون خوردن غذای شگفت انگیز ؟ در شهر قدیمی پوکت ، گذشته از غذاهای معمولی تایلندی ، می توانید غذاهای حاوی تأثیرات چینی از میراث تایلندی بابا را نیز پیدا کنید.

بهترین رستورانها  و کافه ها در شهر قدیمی پوکت:

  • رستوران (China Inn) نام گمراه کننده است ، اما این در واقع یک رستوران است ، نه یک هتل! شما باید گوشت خوک را با ادویه های چینی امتحان کنید. Masaman Curry آنها نیز شگفت انگیز بود!
  • رستوران(Tu Kab Khao Restaurant) این رستوران جایزه Plate Michelin را دریافت کرده ، که به رستوران هایی که غذای خوبی سرو کنند  تعلق می گیرد. و من با آنها موافقم! یکی از غذاهای مورد علاقه رشته فرنگی برنج پخته شده با تخم مرغ ، و ماهی های سرخ شده با زردچوبه است.
  • رستوران(One Chun) یک رستوران ساده ، دنج و بسیار معتبر تایلندی. معروف به غذاهای خرچنگ ، به خصوص خرچنگ زرد خرچنگ با رشته فرنگی برنج. همراه با مقدار زیادی گوشت خرچنگ تازه با هزینه 370 بات همراه است.
  • رستوران(Chicken Rice Street Stall) این رستوران بی نظیر خیابانی هر روز بعد از ظهر حدود ساعت 4-5 عصر در گوشه خیابان یاورات و جاده Phang Nga ظاهر می شود و اواخر شب از ساعت 9 شب اجرا می شود. با هزینه 60 بات ، می توانید برنج کباب خوک ، برنج مرغ ، برنج گوشت خوک ترد یا مخلوط هر سه را انتخاب کنید. این شبیه به گوشت کباب شده و غذای برنج مرغ Hainanese است که می توانید در سنگاپور تهیه کنید ، اما این آبگوشت با یک لمس منحصر به فرد تایلندی - اشاره ای به عطر و طعم لیموترش - ادویه جات ترشی جات است.که میتوانید در تور پوکت تجربه کنید.
  • کافه هاپینگ(Cafe Hopping)مطمئناً یک صحنه کافه پر رونق در شهر قدیم پوکت است. شما می توانید آنها را در کلیه خیابان های اصلی پیدا کنید ، و آنها هرگز پر نیستند (به دلایلی) ، بنابراین همیشه یک جدول پیدا خواهید کرد. بهترین قسمت؟ هر کافی نت مجهز به وای فای است ، بنابراین شما می توانید با لپ تاپ خود کاملاً راحت باشید.
  • کافه (Bookhemian) کافه مرسوم ، مد روز ، فوق العاده زیبا ، با تمرکز بر کتاب های هنر و عکاسی. فضای زیادی در قسمت پشت نیز وجود دارد.
  • کافه (Chino Cafe) کافه کوچک ، اما غذای مناسب و پرسنلی بسیار خوب
  • کافه (Gallery Cafe) آنها در اینجا انتخاب خوبی از صبحانه بین المللی دارای آووکادو و تخم مرغ را ارائه می دهند. و فضای عالی برای پارک کردن خود وجود دارد.
  • کافه (Old Phuket Coffee Station) کافی شاپی بسیار زیبا در گوشه ای از جاده Thalang

خرید خلاقیت هنرمند محلی در شهر قدیمی پوکت:

در حالی که در منطقه قدیمی شهر پوکت قدم می زنید ، گزینه های خرید برای شما کوتاه نخواهد بود. تعداد زیادی کتاب دست دوم ، فروشگاه های سنتی سرامیک ، مغازه های باتیک ، جواهرات محلی ساخته شده ، فقط برای ذکر چند مورد وجود دارد.

با یک ماساژ تایلندی آرام شوید

توقف در ماساژ کیم در شهر قدیمی پوکت ، به ویژه پس از یک روز خسته کننده از کاوش ، امری ضروری است. ماساژ تایلندی 1 ساعته معمول 300 هزینه دارد ، اما گزینه های 1.5 تا 2 ساعته و همچنین بسته های اسپا مانند اسکراب بدن و صورت وجود دارد. بسته پا و صورت به مدت 2 ساعت اجرا می شود و شامل یک عدد خیار عسل صورت (عالی برای آفتاب سوختگی است که می گویند) و ماساژ پا ، دست و شانه وجود دارد که بسیار با شکوه است.مورد دیگری که عاشق آن میشوید ، دکوراسیون محل است. سیاه و سفید با حاشیه طلایی فقط خیلی مرسوم به نظر می رسد همراه یک باغ سبز با نور طبیعی در وسط فضا بسیار آرامش بخش است.

زندگی شبانه در شهر قدیمی پوکت

هنگامی که خورشید در شهر Old Phuket غروب می کند ، بی شک آرامتر از خلیج های غربی جزیره و ساکت تر است. شما موسیقی و رقص را پیدا نخواهید کرد ، اما می توانید برخی از نوارهای کوکتل و گروه موسیقی زنده را در چند مکان پیدا کنید که بیشتر مورد توجه افراد محلی و مسافران تور لحظه آخری تایلند است.

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

خلیج فانگ نا پوکت(نمادی برای پرده های سینمای جهان)

مناظر باورنکردنی خلیج فانگ نا پوکت (Phang Nga)همیشه در صدر لیست مکان های برای بازدید در پوکت بوده است.

روشهای زیادی برای کشف خلیج فانگ نا پوکت وجود دارد. می توانید از طریق غارها و تالابهای محصور فانگ نا را از طریق قایق رانی کشف کنید. یک روز کامل در تور پوکت در اطراف خلیج فانگ نا پوکت ، آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین تجربه است. مشابه مناظر خلیج معروف Halong در ویتنام ، این مناظر با شما خاطرات فراموش نشدنی را به همراه خواهد داشت.

چرا خلیج فانگ نا پوکت بسیار مشهور است؟

خلیج Phang Nga را می توان در تنگه مالاکا یافت. این بهشت تایلند بین سرزمین اصلی شبه جزیره مالایا و پوکت واقع شده است. این منطقه با چشم اندازهای زیبا احاطه شده است و بازدید کنندگان را تشویق می کند که بیشتر به کاوش دربیایند. خلیج تقریبا 400 کیلومتر مربع و حاوی تعداد زیادی جزایر است که مشهورترین آنها جزیره جیمز بانداست در اینجا شما می توانید حیات وحش بومی ، رودخانه های وحشی و برخی غارهای جالب در اطراف را کشف کنید. در واقع ، بخش بزرگی از خلیج اکنون محافظت شده است به طوری که این زیبایی طبیعی برای مدت بسیار طولانی در کنار ما خواهد ماند. مناطق حفاظت شده در پارک ملی AO Phang Nga واقع شده اند که تنها یکی از بسیاری از مناطق تفریحی در فضای باز است که می توانید هنگام بازدید از خلیج Phang Nga لذت ببرید. علاوه بر لمس هالیوود و زیبایی های طبیعی موجود در خلیج Phang Nga ، این منطقه به دلیل فرهنگ های متنوعی که در جوامع محلی وجود دارد مشهور است. صخره های سنگ آهک ، غارهای بیشمار ، مکان های باستان شناسی سالهاست که مردم را به سمت این منطقه سوق داده اند.

رسیدن به خلیج خلیج فانگ نا پوکت:

بیشتر بازدید کنندگان این منطقه با پرواز به کرابی یا فرودگاه بین المللی پوکت می رسند. خلیج Phang Nga توسط هر دو مکان به راحتی با قایق قابل دسترسی است. تورهای قایق به خلیج فراوان است و تور متوسط ​​به طور معمول شما را به جزایر جیمز باند و روستای کو پانیی Ko Panyee در میان سایر نکات برجسته منطقه می برد. تورها همچنین شامل توقف در جزایر کوچکتر و همچنین ماجراهایی از قبیل قایقرانی دریا و غواصی است. بازدید کنندگان مشکلی برای رزرو تور نخواهند داشت که متناسب با منافع شخصی آنها باشد. افرادی که از بانکوک و اتوبوس به منطقه می روند ممکن است به Panga Gna بروند. یک ترمینال قایق در آنجا وجود دارد که می توان قایق را به خلیج Phang Nga نیز اجاره کرد.کسانی که می خواهند به محض ورود مستقیم به پارک ملی Phang Nga بروند ، می توانند با کیوسکی که در ایستگاه اتوبوس واقع شده است ، یک تور را رزرو کنند. ایستگاه اتوبوس برای بسیاری از افراد تور ارائه می دهد. اولین موردی را که با آن روبرو هستید را  رزرو نکنید. برای یافتن بهترین تور برای شما و گروه خود ، مدتی را برای صحبت با اپراتورهای مختلف اختصاص دهید. به طور معمول هر روز چند سفر متفاوت ارائه می شود. تورهای کامل روزانه ، تورهای نیم روزه و تورهایی با یک عصرانه در Ko Panyi رایج است. همچنین ممکن است یک سفر دریایی قایق دریایی پیدا کنید که با نیازهای شما بهتر متناسب باشد. تورهای داخل پارک از پوکت یا کرابی کوتاه تر از آن است که وقتی یک بار به خلیج Phang Nga رسیدید ، پیدا می شوید ، اما هزینه بیشتری نیز دارند. به لطف جغرافیای سرپناه خود ، Phang Nga در تمام سال ، حتی در فصل بارانی ، در دسترس و زیبا است. دریا هرگز خشن نیست ، بنابراین لازم نیست نگران آب دریا باشید.

  • پارک های ملی AO Phang Nga در خلیج فانگ نا پوکت:

در 29 آوریل 1981 پارک ملی AO Phang Nga در استان Phang با یک حکم سلطنتی ایجاد شد. در اعلامیه 98 ، بخش 64 در روزنامه رویال در آن تاریخ اعلام شد. زیبایی طبیعی آن شامل برخی از بخش های ساحلی منطقه Mueang Phang Nga و همچنین منطقه Takua Thing است. بیشتر پارک منطقه ای است که با نام دریای اندامان شناخته می شود. در اینجا بسیاری از جزایر کارستی برج آهکی را کشف خواهید کرد. مشهورترین این ها Khao Phing Kan است که به دلیل نقشی که در فیلم The Man با تفنگ طلایی بازی کرده بود ، جزیره جیمز باند نامگذاری شده است. حاشیه های بی نظیر و نمای چشمگیر جزایر درون این پارک ، آن را به مکانی محبوب برای بازدید گردشگران تور تایلند تبدیل کرده است. پارک ملی AO Phang همچنین از یکی از بزرگترین جنگل های بومی حرا تنگه تایلند است.

  • پارک ملی دریایی Phang Nga Bay در خلیج فانگ نا پوکت:

 یکی دیگر از مناطق بسیار جالب برای بازدید پارک ملی دریایی Phang Nga Bay است. در 14 اوت 2002 ، توسط سایت رامسر اعلام شد. سایت رامسر (Ramsar site)منطقه ای از تالاب ها است که طبق کنوانسیون رامسر دارای اهمیت بین المللی است. این خلیج کاملاً کم عمق است و شامل 42 جزیره جداگانه است. این پارک ملی نه تنها در مناطق کم عمق دریایی و تالابهای جنگلی قرار دارد بلکه بیش از 28 گونه خانواده شاه پسند را نیز شامل می شود. این شاه پسند ها از صخره های مرجانی و تخت های دریایی تشکیل شده است. بازدید کنندگان می توانند 88 گونه از پرندگان را در اینجا و همچنین 82 نوع ماهی ، 3 گونه دوزیست ، 18 گونه خزندگان و 17 گونه پستاندار را مشاهده کنند. از جمله آنها می توان به سیاه و سفید بی انتها ، سرخ در معرض خطر ، گیبون دست سفید ، دوگونگ ، روپوش آسیایی و مأمور مالزی اشاره کرد. بسیاری از این گونه ها در معرض خطر یا تهدید جهانی هستند.

فعالیت های روزانه خلیج Phang Nga

فعالیت نامحدودی برای نگه داشتن بازدید کنندگان در هنگام اقامت در نزدیکی خلیج Phang Nga وجود دارد. علاوه بر فعالیت های بی شماری در آب ، از ماهیگیری ساده گرفته تا غواصی و صخره نوردی ، می توانید تعداد زیادی رستوران با غذاهای محلی ، تجارب خرید بی نظیر و استراحتگاه Phang Nga را پیدا کنید که آماده میزبانی میهمانان خود هستند.پیاده روی و قایقرانی در Khao Lak همیشه مورد توجه گردشگران تور ارزان پوکت است. این فعالیت شما را از مسیر ضرب و شتم خارج می کند که در آن می توانید رودخانه های وحشی را با یک قایق بامبو کشف کنید. مطمئناً در طول سفر خود بسیاری از گونه های حیوانات طبیعی را مشاهده می کنید. مارمولک ها ، پرندگان گرمسیری و گاومیش های آب گرم در حالی که آویزان میوه های عجیب و غریب هستند ، منظره را تزئین می کنند. اگر قایقرانی کار شما نیست ، یک مسیر سوار بر پشت یک فیل را در مسیرهای کنار تپه امتحان کنید. این تجربیات برای همه سنین عالی است.صخره های بی نظیر و آب های آرام و شفاف برای snorkeling ایده آل هستند. جزایر مجاور Phi Phi Don و Phi Phi Leg سفر روزانه را در هنگام تعطیلات Phang Nga Bay انجام می دهند. Phi Phi Don در چندین سواحل گرمسیری قرار دارد که در آن می توانید در محیط اطراف خود استراحت کنید و از آن لذت ببرید در حالی که Phi Phi Leg دارای باغ های مرجانی بیشماری به اندازه کافی کم عمق است که حتی یک تازه کار نیز می تواند جادویی خود را در زیر دریای دریا کشف کند.سافاری جنگل در Phang Nga تجربی است که به زودی فراموش نخواهید کرد. راهنماهای باتجربه شما را در رودخانه قایق رانی سوار می کنند که در آن با پرندگان ، میمون ها و انواع مختلف زندگی وحشی بومی روبرو خواهید شد همچنین می توانید سوار بر یک فیل از طریق چشم انداز جنگل انتخاب کنید. این بهترین راه برای گرفتن یک نگاه نزدیک و شخصی به Phang Nga است.دنیاهای شگفت انگیزی در داخل مسیرهای برج در خلیج Phang Nga وجود دارد ، و قایقرانی دریا تنها راه رسیدن به آنهاست. راهنماها شما را با قایق های حکم به مرکز این شگفتی های طبیعی می برند. با دست و پا زدن راه خود را از طریق غارهای کوچک که وارد غارهایی می شوند که به دلیل فرسایش به طور مداوم در حال تحول هستند ، خواهید رسید. بسیاری از خلاقیت های موجود در این غارها با منطق مخالف هستند. راهنمایان آگاه همچنین به Mangroves ، Diamond Cave ، Bat Cave اشاره خواهند کرد.خلیج Phang Nga مکان مناسبی برای رفتن به کشتی تفریحی ناخواسته چینی است. شما را برای رفتن به یک سفر دریایی با استفاده از وسایل نقلیه تند و سریع برای مسافرت با قطار گرمسیری از پوکت تا خلیج Phang Nga بیرون می برند. در طول مسیر قادر خواهید بود به جزیره جیمز باند ، دهکده زیبای کولی و موارد دیگر بروید.

خرید در داخل و اطراف خلیج Phang Nga

خرید بخشی طبیعی از هر تعطیلات است. همه دوست دارند سوغاتی های خانگی را بیاورند ، به خصوص وقتی که از یک مقصد جدید بازدید می کنند. خلیج Phang Nga و مناطق اطراف آن دارای چندین مغازه و بازار کوچک هستند. بعضی از آنها از توریست ها پذیرایی می کنند ، در حالی که در برخی دیگر شما فرهنگ محلی را حس می کنید.خیاط های زیادی وجود دارند که می توان پیراهن ، کت و شلوار و جلیقه خریداری کرد.فروشگاه هایی مانند Dodee Koh Yao Noi کالاهای دست ساز را با قیمت های مناسب ارائه می دهد. این مکان بسیار مناسب برای خرید هدایا و همچنین لباس و جواهرات مناسب است. بازار بنگ نیانگ مکانی عالی برای گذراندن ظهر است. مشتریان ترکیبی از افراد محلی و گردشگرانی هستند که به دنبال غذاهای خیابانی ، کالاهای با کیفیت و سوغات هستند. فضای دوستانه و سرگرم کننده برای خانواده ها مناسب است و چندین غذای نزدیک نیز وجود دارند. از طرف دیگر ، بازار Takuapa Flea بیشتر محلی است تا گردشگران. به بینش بهتر فرهنگ محلی  بپردازد. در اینجا می توان همه چیز را از ماهی و گوشت تازه گرفته تا مواد کاملاً پخته یافت. بازار کک در بخش Old Town Takuapa واقع شده است.

اقامتگاههای تفریحی در Phang Nga

  • Aleenta Phuket Resort and Spa

جایزه تفریحی ساحلی لوکس است. استراحت و آرامش شما با محل استقرار مرکز سلامتی آیورا با اسپا Epicianan تضمین شده است. ناهار خوری معمولی در تمام طول روز و شب با غذاهای خلاقانه و مدرن که در The Edge سرو می شود و نوشیدنی ها و میان وعده هایی که در طول روز در ساحل بی نظیر ارائه می شود در دسترس است. غذاهای معاصر تایلندی که از مواد تازه و محلی تهیه شده است را می توان در The Natai یافت و غذاهای خصوصی در اتاق شما نیز سرو میشود. یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز و همچنین اینترنت بی سیم و Wi-Fi به راحتی ارائه شده است. میهمانان می توانند از یک یا دو خوابگاه ، تختخواب ، ویلا یا سوئیت انتخاب کنند. گلف ، قایقرانی ، غواصی و نمایش در سیام میرامیت فعالیت و سرگرمی زیادی را برای همه بازدید کنندگان Phang Nga Bay فراهم می کند.

  • Akyra Beach Club

در پوکت یک استراحتگاه ساحلی است که به طور مستقیم در ساحل ناتایی واقع شده است. فقط 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده است که مکانی ایده آل برای کسانی است که پرواز می کنند. شما در یکی از 59 اتاق ، سوئیت ها ، و یا ویلاهای مستقر و مجلل اقامت خواهید کرد که می توانید از امکاناتی مانند آبگرم ساحلی و سالن ورزشی کاملاً مجهز. کلوپ ساحلی آکیرا برای مسافران تجاری ، عروسی یا سایر گروه های بزرگ ایده آل است. آنها فضای مناسبی را برای طیف گسترده ای از مهمانی ها و اجتماعات ارائه می دهند. فعالیت های موجود در اینجا شامل قایقرانی ، غواصی ، گلف و یوگا روحی است.که میتوانید در تور لحظه آخری پوکت تجربه نمائید

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول