معرفی مکانهانهای گردشگری و هتل های ایران و جهان

۲۳۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پارک آتاتورک آنتالیا(جایگاه رستورانهای لوکس)

پارک آتاتورک آنتالیا در منطقه Fındıklı با نام "باغ ملت" در 100 سال گذشته  و توسط شهرداری به پارک آتاتورک تغییر نام داده است.

برای نام پارک چه اتفاقی افتاد؟

شهرداری CHP از منطقه Fındıklı خواستار این شد که نام پارک Millet Garden که در 19 مارس 2019 افتتاح شده است ، به مناسبت 100امین سالگرد به پارک آتاتورک تغییر یابد و نام ساختمان در همان محل به خانه ملی Kıraathan به عنوان 'کاخ فرهنگ و هنر کاظم کونونکو' تغییر یابد.این تصمیم به دلیل عدم تأیید توسط فرماندار ناحیه فیندیكلی به خاطر "منافع عمومی" بازگردانده شد.عمرا ییلماز ، معاون فرماندار  شهر آنتالیا نیز هشدارهایی را به شهرداری ارسال كرد.

این پارک یک پارک ساحلی مدیترانه ای از منطقه آکدنیز است.پارک در امتداد ساحل دریا در جهت شمال شرقی تا جنوب غربی قرار دارد. مساحت کل پارک حدود 40+17 هکتار است. شرق پارک با بندر و غرب با مرزهای قدیمی مارسین و رودخانه مفتو (Müftü)شمال با بلوار metsmet önönü محدود است. اگرچه ، پارک ساحلی 7 کیلومتر از جنوب غربی فراتر از رودخانه مفتو ادامه دارد ، اما نام پارک آتاتورک فقط برای بخش بین تأسیسات بندر و مارینا استفاده می شود.

تاریخچه پارک آتاتورک آنتالیا:

این پارک در واقع منطقه پر از لایروبی مرسین در دهه 1950 است. در دهه 1970 این پارک توسط شهرداری به عنوان محلی برای کافی شاپ ها و سالن های روباز طراحی شد. این پارک تا دهه 2000 نیز برای نمایشگاه های داخلی اختصاص داشت. اما پس از ایجاد زمین جدید و عادلانه در حدود 5 کیلومتری (3.1 مایل) دورتر ، پارک اکثر فعالیت های قبلی خود را از دست داد. با این حال ، در محدوده یک پروژه نوسازی ، این پارک در حال تبدیل شدن به یک پارک فرهنگی است.منطقه اصلی پارک برای گشت و گذار در کنار دریا است. کلوپ ماهیگیران آماتور در غرب ، در کنار اسکله لنگرگاه قایق های ماهیگیری (مارینای قدیمی) قرار دارد. بیشتر این پارک توسط تختخوابهای از گل پوشانده شده است. در ورودی اصلی بنایی به نام Refah itehitleri Abidesi وجود دارد که یادبود کشته شدگان کشتی غرق شده Refa در طول جنگ جهانی دوم را گرامی می دارد. ناوچه عثمانی Ertuğrul ، یکی دیگر از کشتی های غرق شده اواخر قرن نوزدهم در ژاپن نیز با یادبود این رویداد برگزار می شود.در سال 2008 ، در شمال شرقی پارک یک مجتمع 3160 متر مربع و مرکز نمایشگاه (به ترکی: Kongre ve Sergi Merkezi) ایجاد شده است با سالن های کنفرانس و اجرا ، استخر و خدمات مرتبط که میتوانید در تور آنتالیا از آن استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

هتل های فوق العاده و غیر معمول در شهر آنتالیا

برخی از هتل های آنتالیا بی نظیر هستند و به لطف زیرساخت های عالی ، طراحی و خدمات ویژه و ویژگی اصلی  آنها نمایش دریای مرمره آنتالیا است.

هتل مارمارا آنتالیا (Hotel The Marmara Antalya)

هتل دارای  یک لابی چرخان بزرگ است که میهمانان می توانند ضمن طعم رفتارهای نفیس و کوکتل ، از مناظر اطراف خود لذت ببرند. در کنار لابی مجلل و اتاق های شیک ، هتل به رستوران معروف ارگانیک مارمارا توتی افتخار کند. این یک منوی خاص دارد. تمام ظروف منحصراً از محصولات ارگانیک محلی تهیه می شوند.

هتل آتلیا آرت آنتالیا(Atelya Art Hotel)

این هتل در یک ساختمان تاریخی قرار گرفته است که یک مکان دیدنی تاریخی واقعی است. در حیاط میهمانان می توانند چاه مرمر قدیمی را مشاهده کنند که سالهاست منبع اصلی آب برای صاحبان خانه است. حیاط زیبا دارای یک فضای نشیمن دنج با استخر و نوار است که در آن می توانید غذاهای محبوب ملی را چشید. هتل پر از جذابیت ملی است. این مجموعه دارای مجموعه ای غنی از آثار هنری است. در همه جا پارچه های لوکس و فرش های دستباف را مشاهده می کنید.

هتل لارا هادریانوس آنتالیا ترکیه(Lara Hadrianus Hotel)

ویژگی اصلی هتل هادریانوس روی نقشه ، فضای داخلی غیرقابل مقایسه ای است که به سبک عثمانی طراحی شده است. ساختمان قدیمی دارای 10 اتاق است که هرکدام از آنها بی نظیر است و با فراوانی وسایل جانبی مضمون تأثیر می گذارد. پارچه های شیک با گلدوزی طلایی ، پانل های دیواری شگفت انگیز از چوب تیره ، فرش های غنی و مبلمان آنتیک تمام اتاق ها را تزئین می کنند. برخی از اتاق ها حتی گلدان های گلدوزی را به سبک سالهای تزئین شده با دستمال گلدار تهیه می کنند. علاوه بر محیط بی نظیر ، هتل می تواند باغی شیک و جذاب داشته باشد. برخی از درختان قطور بیش از صد سال پیش در آنجا کاشته شده اند.

هتل انتالیا فارم هاوس(Farm House)

هتل خانه مزرعه آنتالیا بر روی نقشه در بین مسافران دارای کودک بسیار محبوب است. این بهترین هتل برای دوستداران طبیعت است. این هتل و مزرعه شگفت انگیز را می توان در یک باغ سرسبز یافت. این مکان مسافران تور آنتالیا را با حیوانات خانگی می برد. حیوانات مختلفی وجود دارند که در محل نگهداری می شوند ، بنابراین مهمانان فرصتی برای تماشای غازها و لاک پشت ها و همچنین لذت بردن از فضای آرام خانواده خواهند داشت. هتل دارای سبزیجات بزرگ در باغ است که برای پخت و پز در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانند پرتقال و هلو را فقط از روی مزرعه انتخاب کنید. این باغ مجهز به مکانهای شگفت انگیز زیادی برای استراحت و بازی با کودکان است.

 

 

 

 

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

بازارهای محلی و سنتی آنتالیا(خرید در کنار مدرنیته)

خرید در آنتالیا بسیار لذت بخش است و بیش از چند فرصت عکس جالب نیز فراهم میکند

برخی از بهترین خریدها را می توان در منطقه Kaleiçi  یافت و بسیاری از مغازه های معاصر ، بعضی از آنها بسیار بزرگ ، در امتداد راه های اصلی خرید هستند که شامل ایسکلار و آتاتورک هستند. بازدید کنندگان می توانند جواهرات بسیار قدیمی ، فرشهای کوچک ، وسایل چرمی ، مواد پنبه ای و اشیاء سرامیکی و چوبی محلی را خریداری کنند. فراموش نکنید که چانه زنی مورد انتظار است. این فقط بخشی از تجربیات هیجان انگیز در اینجا است.بازدید از بازارهای رنگارنگ در آنتالیا یک ضرورت است. این خرید است ، اما نه آنطور که ما می دانیم! شلوغی و درهم آمیختن با افراد محلی و توریست هایی تور انتالیا که برای همه چیز اعم از غذای تازه و ادویه جات گرفته تا لباس و سوغات در گشت گذار در  آنتالیا لذت می برند و اگر چیزی چشم شما را جلب کرد ، آن را امتحان کنید. سعی کنید حداقل 30٪ تخفیف بزنید.

لیست بازارهای سنتی آنتالیا:

  • بازار فرش و گیلیم لیدیا سوزانی (Lidya Suzani Carpet Gallery)
  • بازار قدیمی و سنتی آنتالیا (Old Bazaar Antalya)
  • شنبه بازار در آنتالیا (Cumartesi Pazarı)
  • بازار گاراژی آنتالیا (Dogu Garaji Market)
  • بازار کاله ایچی(Calaichi Market)
  • بازار غذای محصور آنتالیا(Antalya Confined Food Market)

در بازار فرش لیدیا سوزانی میتوانید نمونه های گلیم و فرش ایرانی را بازدید نمائید.دومین بازار  که حال هوای عثمانی و معماری آن زمان را بازگو مینماید بازار قدیمی آنتالیا نام دارد و پرطرفدارترین بازار برای توریستهای تور ارزان آنتالیا و مردمان محلی است.اکثر تجار قدیمی شهر که در مراکز جدید و مراکز خرید آنتالیا مغازه دارند ریشه در این بازار بزرگ دارند و کار خود را در اینجا شروع نموده اند.شنبه بازار آنتالیا یک بازار کوچک هفتگی در منطقه لارا با تمرکز بر میوه جات و ظروف مسی است.بازار گاراژ شرقی آنتالیا با تمرکز بر تمام نیازها از طلا و جواهرات تا ادویه ولباس و میوه و سبزیجات است.بازار کاله ایچی در شهر قدیم آنتالیا با کوچه های شیبدار بنا شده است و مانند مابقی بازرهای سنتی حال و هوای قدیمی دارد.بازار سرپوشیده غذا در آنتالیا با عمر تقریبی 25 سال محلی برای شکمگردی در تور لحظه آخری آنتالیا میباشد

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

بهترین نقاط صبحانه در آنتالیا

یک صبحانه دلچسب که از بهترین پیشنهادات منطقه تشکیل شده است همیشه در ترکیه بسیار زیاد بوده و شهر تابستانی آنتالیا با این سنت آشپزی غریبه نیست.

انواع مختلف پنیر ، گوجه فرنگی از باغ ، دور بی پایان چای ترکی و محاصره در طبیعت یا مشرف به منظره ای از دریا برخی از موارد مورد علاقه ما را در زیر شرح می دهد.در لیست زیر پنج مکان برای خوردن صبحانه بهمراه تلفن و آدرس آنها درج شده است:

  1. Çakırlar Köy Kahvaltısı (صبحانه لاکچری)

مطمئناً یکی از بهترین مکان های غذا خوردن صبحانه در آنتالیا ، Çakırlar غذای سنتی kahy kahvaltısı (صبحانه روستایی) را ارائه می دهد که منو صبحانه آن شامل انواع (پنیر ، زیتون ، مارمالاد ، گوجه فرنگی و فلفل های تازه و گزله) تا خمیر نازک سرخ شده برای پر کردن انواع مختلف صبحانه که در یک باغ روستایی سرو می شوند.

Akdamlar Mah, Sosyete Pazarı, Çakırlar-Konyaaltı-Antalya

+90 533 766 67

  1. Börekçi Tevfik(بهترین بورک آنتالیا)

یکی از بهترین مکانها برای خوردن بورک (شیرینی با مواد مختلف) ، Börekçi Tevfik از دهه 1930 با باز شدن محل تغییر زیادی نکرده است. انواع Serpme börek شگفت انگیز را پیدا خواهید کرد ، به این معنی که خمیر با دست نازک و ماهرانه چرخیده شده است. از پنیر لور گرفته تا پنیر سفید با جعفری ، گوشت چرخ کرده تا شیرینی معروف که با شکر پودر شده در صدر لیست و منو صبحانه قرار دارد ، هر چیزی که شما انتخاب می کنید ، یک شروع عالی برای روز است.

Sinan Mah. 1255 Sokak, Ay İşhanı, Antalya

 +90 242 241 58 13

  1. Sevgi Çiftliği (مزرعه عشق)

با ترجمه به "مزرعه عشق" ، عشق زیادی به Sevgi احساس خواهید کرد ، مکانی برای صبحانه استراحت که مرغ ها و اردک ها به طور آزاد در آن می چرخند و میزها زیر سایه درختان قرار می گیرند. در مورد صبحانه ، این یک صبحانه کامل ترکی (همانطور که انتظار می رود) با پنیر ، کره روستا ، زیتون های خانگی ، عسل و  تخم مرغ های محلی با ساکوک ، شیرینی های مختلف و بسیاری دیگر وجود دارد.

Fener Mahallesi 1907 Sokak No: 52 Muratpaşa-Antalya

+90 242 323 16 62

  1. Sakinler K Bahr Bahçesi

یکی دیگر از مکانهای عالی برای لذت بردن از یک صبحانه ترکی کاملاً شیرین در قلب طبیعت ، ساکینلر همچنین به دلیل داشتن گزله عالی بسیار معروف است. شما می توانید در یکی از کابین های چوبی در فضای باز یا در باغ بنشینید و تماشا کنید چون گارسون شما تمام بشقاب کوچک شما را پر از پنیر ، زیتون ، گوجه فرنگی ، تخم مرغ ، شیرینی ، مارمالاد ، اسپردو و موارد دیگر می کند.

Hacısekililer Mahallesi, Konyaaltı-Antaly

+90 531 287 65 62

  1. مرد بزرگ(The Big Man)

با نام عجیب و غریب این مکان صبحانه گول نخورید Big مرد بزرگ در لارا تنها مکانی است که یک صبحانه عالی با منظره زیبا از دریا ارائه می دهد. از پخش کامل صبحانه ترکی کلاسیک شامل پنیر ، آجیل و میوه های خشک ، سالاد گوجه فرنگی و خیار ، کرم و عسل لخته شده و زیتون (فقط برای ذکر چند مورد) ، با دریای آبی آنتالیا و کوه های خیره کننده در پس زمینه در تور آنتالیا لذت ببرید.

56 Lara Caddesi, Antalya, 7160, Turkey

 

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

بازارهای سنتی و عاشقانه آنتالیا

بازارهای سنتی آنتالیا مملو از لامپ های حلق آویز ، فرش های خیره کننده، سنگهای قیمتی ، کالاهای چرمی، طلا و نقره و ترشی ادویه جات ، چای فوری ترکی، شیرینی و لهمجون ترکیه است.

منطقه بازار سنتی آنتالیا داخل کاله کاپیسی(Kalekapısı)در امتداد خیابان کاظم اوزالپ(Kazım Ozalp) واقع شده است به دنبال مجسمه Attalus ، پادشاه Pergamum که در آنتالیا (Attaleia) نامگذاری شده است باشید. این مجسمه دقیقاً در کنار خیابان ، داخل زمین ، از برج سنگی کاله کاپیسی واقع شده است.در پشت آتالوس خیابان کاظم اوزالپ ، (مخصوص عابران پیاده و دلپذیر برای پیاده روی و خرید ویترینی است).در اولین بلوک از کاله کاپیسی چند صرافی ، در صورت نیاز برای تبدیل پول است. بهترین قیمت ها را خریداری کنید - می توانند تا حد زیادی متفاوت باشند و مراقب اسکناس های تقلبی باشید.در غیر این صورت ، کاله کاپیسی در هرج و مرج بصری ، فروشگاه های پوشاک و کفش ، بوتیک های فروش لوازم خانمها ، الکترونیک ، بازی ها و اسباب بازی ها و تقریباً همه چیز قابل تصور است.همانطور که از کاله کاپیسی در بلوک اول خیابان کاظم اوزالپ قدم می زنید ، کم و بیش در سمت راست (شرقی) مجسمه Attalus ، جنگجویانی با خطوط ریز و درشت بسته شده با مغازه های کوچک ، که بیشتر آنها جواهرات و سوغات می فروشند وجود دارند.و برای مدت طولانی بازار مرکزی آنتالیا بود - بازار اصلی شهر برای غذا و در واقع برای هر چیز دیگری.سایر خیابانهای خوب خرید و قدم زدن شامل بلوار که از دروازه هادریان عبور می کند ، و خیابان های باریک Kaleiçi است که میتوانید در تور آنتالیا خرید خود را انجام دهید

 

 

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

سه مکان رویایی برای بازدید در آنتالیا

آنتالیا ، دومین مقصد تفریحی پرطرفدار در ترکیه و قطب جهانگردی برای بسیاری از ملیت ها ، دارای منبع بی پایان جاذبه ها و مکان هایی برای بازدید گردشگران است.

از جمله اماکن تاریخی ، مناظر طبیعی زیبایی ، فرصت های خرید ، سفرهای تفریحی و اشیاء هنری ، انتخاب آنچه در ابتدا انجام می شود به خودی خود سخت است.در حالی که بیشتر کتابهای راهنمای سفر به آنتالیا توصیه می کنند از شهر قدیمی و مکان تاریخی Aspendos بازدید کنید یا به حومه های منطقه سفر کنید ، بسیاری از مکان های دیگر بزرگتر و بهتر هستند. اگر مدت زمان محدود هتل خود را در مرکز شهر آنتالیا رزرو کرده ابتدا از جاذبه های اصلی بازدید کنید اما اگر در یک بازدید مکرر قرار دارید یا بیشتر از چند روز اقامت دارید ، مکان های زیر می توانند ذهن شما را تسخیر کنند!

کوه باشکوه تاتلی آنتالیا(Tahtali): پادشاه منطقه

کوه تاتلی آنتالیا در نزدیکی تفرجگاه ساحلی کمر نشسته است ، خود کوه چشمگیر نیست ، اگرچه در اساطیر سرگردان بوده و قبلاً الیمپوس نامیده می شد .درعوض ، این یک تله کابین 15 دقیقه ای به قله است که با افتخار می تواند یک نمای پانوراما 360 درجه از ساحل آنتالیا و رشته کوه Taurus را به خود اختصاص دهد.شرکتی که این پروژه را اجرا می کند با افتخار شعار "از آسمان به دریا" را می دهد زیرا می توانید از کوه اسکی کنید و سپس در دریا شنا کنید. تله کابین آنتالیا هر ساعت به کوه برمی گردد اما اگر دنبال آدرنالین جدید هستید برای یک تجربه پاراگلایدر به عنوان یک روش جایگزین برای فرود ثبت نام کنید.

قوانین اساطیر! شعله های سوزان چیمایرا آنتالیا(Flames of Chimaera)

مکان دیگری که در اساطیر باعث حیرت شده است و برای قرن ها دزدان دریایی و ملوانان معتقد بودند که شعله های آتش 24 ساعت در روز از صخره ها بیرون می آید ، توسط موجودات Chimaera تولید شده است که بدن یک شیر ، سر یک بز و دم مار را در خود جای داده است.دانشمندان ثابت کرده اند که Yanartas به انگلیسی یک پدیده طبیعی چیزی نیست جز متان و سایر گازها که هنگام ترکیب با اکسیژن موجود در هوا مشتعل می شوند. مسیر کم نور. صادقانه بگویم ، پس از دیدن شعله های آتش ، احساس کردم که آنها با بررسی های زیاد اینترنت سخاوتمندانه شده اند ، اما به نظر می رسد اکثر مردم از آنها لذت می برند. صخره آتشفشانی چه مایرا انتالیا ارزش بازدید دارند.

داستان های پری در الیمپوس(Olympos)

با نشستن در کنار روستای به همین نام ، ویرانه های الیمپوس باعث می شود احساس کنید که وارد یک پری قصه گوشده اید. کلیساها ، خانه ها و معابد باستانی در یک جنگل ضخیم و متراکم نشسته اند ، به راحتی می توانید گم شوید.اگر می توانید از مکان های بیشتری در تور ارزان آنتالیا بازدید کنید ، به سمت غرب بروید تا به شهر کشاورزی Demre و کلیسای مقدس سنت نیکلاس ، مشهور به بابا نوئل بروید. او فردی واقعی بود که در شهر پاتارا ترکیه متولد شد و اسقف دمیر (که پس از آن میرا خوانده می شد) شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر به آنتالیا لطفا با کارشناسان تور آنتالیا توریاب در ارتباط باشید

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

بهترین رستوران آنتالیا رستوران وانیلا لانگه

رستوران وانیل در سال 2007 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون مرکز ناهار خوری خوب و مدرن بین المللی در آنتالیا بوده است. سرآشپز منوهای خود را برای بازتاب فصل ها با استفاده از بهترین محصولات محلی طراحی می کند.

فلسفه رستوران وانیلا لانگه ارائه یک تجربه ناهار خوری رضایت بخش برای طیف کاملی از سلیقه ها با استفاده از تکنیک های آشپزی مدرن ، نوآورانه و کلاسیک است. رستوران وانیل در محیط گرم و آرام در یک مکان معاصر ، تلفیق شده با معماری سنتی عثمانی می باشد. وانیل در شهر قدیمی آنتالیا (Kaleiçi) در داخل دیوارهای ارگ باستانی ، 5 دقیقه با دروازه هادریان واقع شده است. رستوران Vanilla Lounge مکان بزرگی نیست ، اما فکر می کنم این یک نکته مثبت است. در داخل اتاق كوچك فضایی برای حدود 28 مهمان وجود دارد ، اما در بیرون نیز یک سالن كوچك نیز قرار دارد كه در آن جا فضای بیشتری وجود دارد. از طرف دیگر ، آنها اکثر روزها بطور کامل رزرو می شوند (مخصوصاً پنجشنبه تایکشنبه) بنابراین ایده خوبی است که اگر می خواهیددر تور آنتالیا اینجا غذا بخورید ، یک میز سفارش دهید

رستوران وانیلا لانگه که از سال 2007 باز شده با تمرکز بر روی مفهوم خوب ناهار خوری و فلسفه آنها تجربه ناهار خوری رضایت بخش با تکنیک های آشپزی مدرن ، خلاقانه و کلاسیک است. با استفاده از بهترین مواد اولیه محلی ، منوها در چهار فصل تمرکز دارد.غذاهای جالب مانند سالاد پنیر پوسته پوکو ، مرغ تایلندی و سوپ شیر نارگیل و گوسفند بره 48 ساعته شور و شوق سالن وانیل را اثبات می کنند ، اما یک نگاه به موقعیت چشمگیر آنها در Trip Advisor به عنوانرستوران شماره یک از 966 رستوران در آنتالیا موفقیت آنها را نشان می دهد. سالن وانیلی(Vanilla Lounge) در منطقه قدیمی Kaleici در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است ، در حدود 5 دقیقه پیاده روی از دروازه هادریان آنتالیا ترکیه (Hadrian's Gate) قرار دارد.قبل از ورود باید میز رزرو کنید تا از ناامیدی شما برای لذت  خوردن غذاهای رستوران جلوگیری کنید.

ساعت کار رستوران وانیلا لانگه:

Barbaros District Hesapçı St. No:33 Kaleiçi

Phone: +90 242 247 60 13

E-mail: info@vanillaantalya.com

اگر خوش شانس باشید و یک تور ارزان آنتالیا سایت توریاب را رزرو نمائید میتوانید از برترین رستوران آنتالیا به انتخاب مجله های معتبر گردشگری بازدید کنید

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

4 رستوران برای غذا خوردن در مرکز شهر آنتالیا

اگر برای تعطیلات به آنتالیا می روید ، تبریک می گویم زیرا یکی از بهترین مکان های ترکیه را برای تفریح ​​و آرامش انتخاب کرده اید. علاوه بر خورشید ، دریا و شن و ماسه ، تفرج کنندگان با خوشحالی می دانند که صدها مکان برای غذا خوردن در آنتالیا شما را با منوی متنو

این که آیا شما یک گیاهخوار ، عاشق ماهی یا ترجیح می دهید که از استیک های آبدار لذت ببرید ، سرآشپزهای آموزش دیده و حرفه ای به شما وعده یک غذایی را مناسب می دهند.برخی از رستوران ها در آنتالیا و سرآشپزهای آنها مبتکر این صنعت هستند. و فداکاری آنها را در ترکیب مواد تشکیل دهنده یک وعده غذایی دلچسب و پر از عطر و طعم را تحسین می کنید.

رستوران 7 مهمت آنتالیا(7 Mehmet) در ساحل کنیالتی:

یک رستوران به سرعت شهرت دیرینه ای ایجاد نمی کند ، اما رستوران 7 مهمت را سایتهای معتبر مسافرتی مانند Trip Advisor ، Lonely Planet و DK Eye Witness Travel ، توصیه کرده اند ، بنابراین محبوبیت آن مورد تائید جهانی است. رستوران 7 مهمت آنتالیا که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا ، ترکهای بومی شهر و مهاجران در آنتالیا قرار دارد بروی 7 غذای سنتی ترکیه در 7 سالن مجزا تمرکز میکند.صاحب رستوران مهمت آکاد که در آنتالیا متولد و بزرگ شده است ، هنگام کودکی آشپزی را شروع کرده و پس از مرگ پدرش برای تأمین مالی برای خانواده خود ، در رستورانهای موفق و همچنین در کنار سرآشپزهای کارآموز مانند(حاج حسن)کار می کرد. و در نهایت رستوران خود را در نزدیکی ساحل کنیالتی و پارک فرهنگی آتاتورک در مرکز شهر آنتالیا افتتاح کرد. غذاهای توصیه شده شامل طیف وسیعی از غذاهای ترکی (اشتها آور) و انتخاب بره است.

رستوران سِراسر آنتالیا (Seraser) ایده آل برای زوج ها:

رستوران سراسر(Seraser) رستوران دیگری است که شهرت قابل توجهی را در منحصر به فرد بودن در فهرست ایجاد کرده است. و هدف آنها نه تنها دلهره زدن به گرسنگی شما بلکه گسترش افق های شماست و نگاهی به غذاهای ارائه شده رسالت آنها را تأیید می کند.منو  رستوران شامل: استیک تارتار با خامه ترش ، تخم بلدرچین ، خاویار سالمون و کدو سبز ترد و نمونه ای از پای خرچنگ آبی دالیان ، همراه با هویج ، سس وینای گرت ، اسفناج بدون سس و سس مایونز آروگولا ، غذاهای سوشی ، پاستا و گوشت منو اصلی آنهاست ، در حالی که شام رستوران به معنی غرق شدن در طعم های دسرهای خوشمزه از جمله شیرینی شکلاتی افسانه ای دیلی است.فضای حیاط با نور محیط آراسته شده است قیمت ها در حد متوسط ​​است ، شما از غذا یا خدمات ناامید نخواهید شد رستوران در قسمت قدیمی شهر آنتالیا موسوم به شهر قدیمی آنتالیا کالیچی(Kaleiçi) قراردارد.

رستوران وانیلا لانگه (Vanilla Lounge) شماره یک در آنتالیا:

رستوران وانیلا لانگه که از سال 2007 باز شده با تمرکز بر روی مفهوم خوب ناهار خوری و فلسفه آنها تجربه ناهار خوری رضایت بخش با تکنیک های آشپزی مدرن ، خلاقانه و کلاسیک است. با استفاده از بهترین مواد اولیه محلی ، منوها در چهار فصل تمرکز دارد.غذاهای جالب مانند سالاد پنیر پوسته پوکو ، مرغ تایلندی و سوپ شیر نارگیل و گوسفند بره 48 ساعته شور و شوق سالن وانیل را اثبات می کنند ، اما یک نگاه به موقعیت چشمگیر آنها در Trip Advisor به عنوانرستوران شماره یک از 966 رستوران در آنتالیا موفقیت آنها را نشان می دهد. سالن وانیلی(Vanilla Lounge) در منطقه قدیمی Kaleici در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است ، در حدود 5 دقیقه پیاده روی از دروازه هادریان آنتالیا ترکیه (Hadrian's Gate) قرار دارد.قبل از ورود باید میز رزرو کنید تا از ناامیدی شما برای لذت  خوردن غذاهای رستوران جلوگیری کنید.

رستوران کلاب آرما(Club Arma) با نمای فوق العاده:

رستوران کلاب آرما محبوب مردم محلی و "مکانی منحصر به فرد برای خوردن ، نوشیدن و لذت بردن از چشم اندازهای پانوراما با شکوه از شهر قدیمی و دریای مدیترانه" است. منو غذاهای مدیترانه ای با داشتن صندلی کافی برای پذیرش همزمان 1500 نفر در همان زمان ، این رستوران همچنین مورد علاقه برای برنامه ها و مهمانی ها است. دارای رتبه مشاور در سفر به عنوان شماره 8 از 966 رستوران در آنتالیا ، Club Arma در منطقه Kaleiçi Yat Limanı قرار دارد.

سخن نهایی:

برای تجربه یک غذای ایده آل در تور لحظه آخری آنتالیا خود را آماده نمائید

 

 

 

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

قایقرانی در رودخانه کوپروچای آنتالیا

نحوه گذراندن تعطیلات آخر هفته در آنتالیا با قایقرانی در رودخانه کوپروچای آنتالیا ایده ه ها خارق العاده است.

اگر از هوای گرم و تعطیلات آرام خود در آنتالیا خسته شده اید ، سعی کنید قایق سواری را در رودخانه کوهستانی پاک Köprüçay انجام دهید. این منطقه یک منابع طبیعی است که به دلیل مناظر فوق العاده زیبا معروف است. دمای آب در رودخانه 14 درجه سانتیگراد حتی در یک روز گرم است. قبل از شروع ماجراجویی ، شما تمام تجهیزات لازم را بدست می آورید و به اقدامات احتیاطی و اقدامات ایمنی گوش می دهید. یک مربی با تجربه به شما می آموزد که چگونه قایق را کنترل کنید. در هنگام قایقرانی ، مربی در کنار شما خواهد بود و همیشه برای کمک به شما آماده خواهد بود. چنین ماجراجویی بسته به مسیر انتخابی از نیم ساعت تا سه ساعت طول می کشد. در وسط راه ، شما یک استراحت ، لذت بردن از ماهی تازه ، و طبیعت را مشاهده می کنید. بعد از آن قایقرانی خود را ادامه خواهید داد.بهتر است با خود دوربین نگیرید زیرا به سختی وقت برای گرفتن عکس خواهید داشت و دستگاه گران قیمت می تواند در اثر آب آسیب ببیند. از آنجا که این تور قایقرانی توسط متخصصان برگزار می شود ، هنگامی که به تماشایی ترین مناطق مسیر خواهید رسید ، یک عکاس حرفه ای چندین عکس خواهد گرفت. در مورد این ماجراجویی افراطی ، یک سری عکسهای عاطفی به دست خواهید آورد. علاوه بر این ، شما با دو آبشار زیبا(دودن) و یک پل باستانی در پس زمینه عکس خواهید گرفت.

رودخانه کوپروچای آنتالیا(Köprüçay River)

کوپروچای رودخانه ای است که در استان آنتالیا در ترکیه واقع شده و در دریای مدیترانه خالی می شود.در دهان خود ، در 460 قبل از میلاد (تاریخ واقعی بسیار مورد اختلاف است) ، ژنرال آتنی Cimon یک نیروی بزرگ کشتی ایرانی و مردان در حال حرکت به سمت غرب را شکست داد (نبرد یوریمدون). این دو جنگ زمینی و دریایی یک روز به طول انجامید و شامل تسخیر یا ویرانی سیمون از کل ناوگان فنیقی 200 تایی بود.در سال 190 قبل از میلاد ، یك ناوگان رومی به رهبری لوسیوس آئمیلیوس رجیلوس ناوگان سلوكید آنتیوكوس سوم بزرگ ، به رهبری هانیبال را در نزدیك رودخانه شكست داد.استرابو دریاچه ای را به نام کاپریاس در نزدیکی دهانش ثبت می کند اگرچه این منطقه امروزه باتلاقی و نمکی است. پل Eurymedon عصر سلجوقی که بر پایه های رومی استوار است ، از رودخانه Aspendos عبور می کند. در ادامه مسیر بالادست ، نیمه راه در جاده سلژ باستان ، دیگر پل رومی دره یوریمیدون قرار دارد. رودخانه کوپروچای آنتالیا امروز برای تورهای قایقرانی مسافران تور ارزان آنتالیا استفاده میشود.

 

 

 

 

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول

9 توصیه برای سفر به آنتالیا(بایدها و نبایدها)

در سفر به آنتالیا نکات زیر را رعایت کنید

طرفداران استراحت ساحل بهتر است در بازه زمانی از آوریل تا اکتبر به آنتالیا مراجعه کنند در این مدت سال هوا آفتابی و باران می بارد. کسانی که انتظار دارند وقت بیشتری را برای سفر بگذارند ، بهتر است در طول تابستان به این شهر سفر نکنند- هوای گرم می تواند برنامه های شما را بهم بریزد.نکات زیر میتواند در تور آنتالیا راهنمای شما باشد.

  1. از افراد محلی در خیابان ها مخصوصاً زنانی که لباس عبا مشکی پوشیده اند عکس نگیرید - این امر ممنوع است. قبل از اینکه از مردی عکس بگیرید ، حتماً از او بخواهید که اجازه دهد.
  2. ورود به خانه ها و مساجد تنها پس از درآوردن کفش مجاز است. حتماً در مسجد ساکت باشید. فراموش نکنید که قبل از برنامه ریزی برای بازدید از یک مسجد ، به لباس خود توجه کنید. گردشگرانی که لباسهای آشکار یا روشن دارند ، ممکن است به سادگی از ورود به قلمرو بسیاری از مناطق دیدنی رد شوند.

4- نوشیدن مشروبات الکلی در خیابان های شهر ممنوع است. حتی الامکان در مراسم جشن های مهم مذهبی ، الکل را از فهرست بسیاری از رستوران ها جدا کنید.

5- فراموش نکنید که نکاتی را در رستوران ها و کافه های رعایت کنید. مقدار متوسط انعام  در حدود 5 تا 10٪ از کل صورتحساب است. مسافران و خدمتکاران در هتل ها نیز باید پاداش اندک خود را دریافت کنند.

  1. فراموش نکنید که در بازارهای محلی و خرده فروشی ها معامله کنید. برای تجار محلی ، چانه زنی به نوعی آئین تبدیل شده است. درخواست تخفیف در سوپر مارکت های بزرگ نکنید وقتی به یک بازار مراجعه می کنید ، بهتر است پول زیادی را با قسمت های کوچک تقسیم کنید ، بنابراین پرداخت آن به فروشندگان راحت تر خواهد بود.
  2. لباس و جواهرات بهتر است در مغازه های مخصوص بخرید. کیفیت جواهرات در بازارهای خیابانی می تواند کاملاً مشکوک باشد.

8- اکثر جاذبه ها توسط اتوبوس ها به راحتی قابل دسترسی هستند ، اما گردشگران معمولاً ترجیح می دهند از خدمات تاکسی استفاده کنند. شما می توانید در هر خیابان شهر یک اتومبیل بگیرید. ما توصیه می کنیم در مورد قیمت سواری از قبل بحث کنید زیرا همه رانندگان در اتومبیل های خود دارای پیشخوان نیستند.

9- بهترین راه برای تهیه آب برای آشامیدن ، خرید آن در مغازه ها است. نوشیدن آب شیر ممکن است به بهترین وجه بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
توریاب تراول