مرکز گردشگری بلک از 52 پروژه فرعی تشکیل شد. پناهگاه پرندگان بوغاز کنت آنتالیا 574 گیاه ، 29 گیاه بومی که فقط در ترکیه یافت می شود را شامل میشود.

در منطقه بلک 109 گونه پرنده وجود دارد که از نظر گونه های پرندگان بی خطر هستند. (این تعداد تا یک چهارم از گونه های پرنده در ترکیه است)سواحل منطقه ای یکی از مناطق مهم لانه سازی لاک پشت های دریایی (Caretta caretta) است. به عنوان BETUYAB ، خدمات مشاوره ای در سال 1999 از دانشگاه هاچته گرفته شد و 30 کیلومتر پروژه ساحلی با نام لاک پشت های دریای بلک 1999 ، 2000 و 2001 آغاز شد.

 بهشت گیاهان:

600 گیاه بومی (که بطور طبیعی در مناطق محدود جهان رشد می کنند) در آنتالیا یافت شده است. حضور تقریباً 200 گونه گیاهی که در آنتالیا پرورش یافته اند فقط در جهان آشکار شده است. (Serik گلابی) ، که به ویژه با نام آن شناخته می شود.اقدامات محافظتی مربوط به گیاهانی که به دلیل فعالیت های گردشگری آسیب دیده اند و تهدیداتی مانند شهرنشینی سریع و آتش سوزی جنگل ها در سطح استان آنتالیا صورت گرفته است و فعالیت های افکار عمومی آغاز شده است.گیاهان از نظر طبیعت موثرترین هستند. از آنجا که گیاهان بسیاری از عملکردهای حیاتی را به موجودات دیگر ارائه می دهند.در نتیجه تحقیقات انجام شده و با هدف حفظ زندگی پرندگان و استراحتگاههای آن (1995-1996) مورد محافظت قرار میگیرند.امروز مفهوم تعطیلات به تدریج در حال تغییر است ، میل به بازگشت به طبیعت و بخشی از طبیعت در حال افزایش است. در نتیجه شهرنشینی و آلودگی سریع و تحریف شده ، انسان می خواهد دوباره به طبیعت برگردد. به این معنا ، گردشگری اکو این منطقه را در معرض دید قرار می دهد.در آنتالیا پناهگاه پرندگان بوغاز کنت آنتالیا(BOĞAZKENT)می تواند فرصتی برای تماشای پرندگان مهاجر در تور آنتالیا باشد ، زمستان گذاری و پرورش بسیاری از گونه های پرنده در اینجا صورت می گیرد. بوغاز کنت در فاصله 8 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و  شامل 1183 پرنده از 50 گونه است و در طول مطالعات ، برای اولین بار در بوگازکتنت snappiness sn کوتوله مشاهده شد. با این گونه ، تعداد کل گونه ها در منطقه به 237 مورد افزایش یافته است.شهرک بوگازکن یکی از 17 منطقه ای است که لاک پشت های مشهور جهان caretta caretta تخم های خود را در کشور ترکیه می گذارند. Serik که دارای یک محیط طبیعی مطلوب برای بقا و تولید مثل گونه ها است ، گونه های زیر را دارد. پرندگان كوچك ، فیروزه ای ، چالیكا ، فالاك ، لاك پشت ، بلدرچین ، تورك ، بلبل را میتوان در این پروژه مشاهده نمود.پرندگان مهاجر: مانند هوپو ، پرستو ، گروهبان ، دوكوك و پرستو (معروف به پرنده زنبور). Dukkuk یک پرنده کوچک است که از بهار به بهار می رسد.و پرندگان تالاب: آنتالیا و Serik؛ جنسهای مختلفی از جمله ماهی قرمز ، کورورمان ، چوب کاسه ای ، مکه ، سیاه دشت ، اردک (اردک دریایی ، ملارد ، مارشملو ، گل آلود ، مجارستانی ، پارگمنت و اردک سیاه) وجود دارد.